Turinio rinkodara
Reklamos ateitis archyvo nuotr.

Dažnas žmogus pamatęs turinio rinkodaros sąvoką gali sudvejoti dėl jos reikšmės, kadangi ne visi mes esame komunikacijos ar marketingo specialistai. Dėl to norime Jums paaiškinti, kas yra toji turinio rinkodara ir kam bei kodėl ji naudojama.

 

Pradėkime nuo pačios rinkodaros apibrėžimo. Tai rinkodara yra organizacijos veiksmai, kuriais siekiama sukurti ir pateikti rinkai ekonominę vertę turinčias prekes ar paslaugas bei plėtoti santykius su vartotojais, kad jie būtų naudingi tiek organizacijai, tiek kitoms suinteresuotoms šalims. Na, o dabar pridėkime turinį, tai turinys būtų kokia nors skelbiama informacija, medžiaga bet kokiu formatu. Tad turinio rinkodara yra rinkodaros priemonė, kurios pagrindinė funkcija – tekstinio ar vaizdinio turinio kūrimas bei pateikimas savo tikslinei auditorijai taip, kad būtų sukeltas susidomėjimas bei lojalumas. Kaip sakoma, turinio rinkodara yra visų rinkodaros formų pagrindas. Ji yra itin svarbi norint išvystyti skaitmeninę prekės ženklos strategiją. Jos esminis tikslas – pritraukti bei išlaikyti tikslinę auditoriją ir padidinti pardavimus.

 

Pati turinio rinkodara yra orientuota į nuosavas medijas, turinys skelbiamas socialinėse medijose, mobiliose programėlėse, elektroniniame pašte, interneto tinklalapiuose. Yra daugybė skelbiamo turinio formų, bet išskirkime kelias pagrindines. Tai būtų: nuotraukos, iliustracijos, infografikai, vaizdo įrašai, straipsniai, tinklalaidės, elektroniniai naujienlaiškiai, virtualios parodos ir kt. Bet prieš viešinant tokį turinį reikia atkreipti dėmesį ir įvertinti ar jis atitinka tris itin svarbius kriterijus. Pirmasis, autentiškumas, kuriamas turinys turi derėti su prekinio ženklo vertybėmis bei turi išsiskirti ir būti originalus. Antrasis, naudingumas, kadangi turinys turi sukurti papildomą vertę, pritraukti ir išlaikyti auditoriją. Ir paskutinysis, tai ilgaamžiškumas, turinys turi išlikti aktualus ilgą laiką, kad būtų galima jį susieti ir su kitomis to pačio prekės ženklo iniciatyvomis bei panaudoti ir toliau socialiniuose tinkluose norint vystyti ryšį su auditorija.

 

Turinio rinkodaroje yra naudojami raktiniai žodžiai tokie kaip aktualumas, auditorijos poreikiai, auditorijos gyvenimas, autentiškumas, visa, kas gali pritraukti ir išlaikyti auditoriją. Sudominti bei sukurti ryšį su auditorija taip pat padeda įvairių žinių dalijimasis, vertingo nemokamo turinio kūrimas, viešinimas. Juk visiems žmonėms patinka sužinoti kažką naujo, išgirsti ar pamatyti įdomius dalykus, o jei tai yra nemokama, tai dar geriau. Taip pat yra įvairių istorijų pasakojimo būdas, skirtas padidinti pardavimus. 

 

Turinio rinkodaroje yra svarbu: stebėti organizacijos reputaciją internete; svetaines pritaikyti mobiliesiems įrenginiams; nuorodų, vedančių iš kitų svetainių, tinklas; galimybė surasti turinį paieškos sistemų rezultatuose; bendravimas su klientais eletroniniu paštu; komunikacija socialiniuose tinkluose, forumuose; reguliari lankytojų srauto, konversijų ir pardavimų analizė. Į tai svarbu atsižvelgti, kad turinio rinkodaros darbai nenueitų veltui ir pasiektų vartotojus bei juos išlaikytų.

 

Taigi turinio rinkodara (https://www.fad.lt/turinio-rinkodara/) yra naudojama tam, kad teiktų naudą ne tik savo įmonei, bet ir jos klientams. Bet, žinoma, pagrinde ji orientuota į tai, jog pritrauktų ir išlaikytų klientus, populiarintų save, parduotų ir stiprintų prekės ženklą. Bet tokiu būdu ir klientai gauna naudos, kadangi įmonė vykdydama turinio rinkodarą skelbia, viešina auditorijai naudingą informaciją, kurios dėka galima sužinoti ar išmokti ką nors naujo. Plius, tai gauna nemokamai ir paprastai, nes pačius žmonės pasiekia toks turinys.

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: