Dizaineris, miręs dėl Covid-19 sukeltų komplikacijų, dėl savo savijautos ir sveikatos būklės rugsėjo 30 dieną negalėjo dalyvauti savo vardo mados namų organizuojamame mados šou. Jo sukurti neįprastų dizainų drabužiai įėjo į mados istoriją.
Japonų dizaineris Kenzo Takada, dar plačiai žinomas kaip Kenzo, mirė sekmadienį, spalio 4 dieną dėl Covid-19 sukeltų komplikacijų. Jam buvo 81-eri metai. Šią žinią pranešė prieš kelis mėnesius pradėtos mados namų tekstilės linijos „K3“ atstovas. Jis teigia, jog daugelį metų Paryžiuje gyvenantis dizaineris mirė Neuilly-sur-Seine ligoninėje. Nė nereikia sakyti, kokia didelė netektis tai yra mados pasauliui, ypač Prancūzijos mados šou įkarštyje – 2021 metų pavasario/vasaros kolekcija, sukurta dizainerio Felipe Oliveira Baptista, buvo pristatyta prieš mažiau nei savaitę – rugsėjo 30 dieną. Kenzo prekės ženklas nuo 1993 metų priklauso LVMH grupei, tačiau kaip pabrėžia „LVMH Fashion Group“ generalinis direktorius Sidney Toledano, Kenzo Takada visada jiems reiškė didelį palaikymą, o paskutiniame kolekcijos pristatyme jis nedalyvavo dėl pablogėjusios sveikatos. „Jis buvo puikus dizaineris ir puikus žmogus“, – sakė S.Toledano.
Šio japonų kūrėjo karjera nuo pat pradžių buvo neįprasta: gimė 1939 metų vasario 27 dieną Himeniji mieste, nors ir buvo susidomėjęs mada nuo vaikystės, tėvų paliepimu būdamas 18 metų įstojo į Kyoto universitetą studijuoti literatūros. Tačiau po metų tas studijas metė ir įstojo į garsųjį Bunka Fashion mados koledžą Tokijuje, kuris iki tol buvo atviras tik moterims – Kenzo buvo pirmasis studentas vyras.
1960 metais jis pradėjo dirbti „Sanai“ universalinėse parduotuvėse – kurė moteriškus drabužius, o per mėnesį sukurdavo iki 40 naujų aprangų. 1964 metais Kenzo persikėlė į Paryžių, kuris netrukus tapo jo miestu. Iš pradžių dirbo kaip laisvai samdomas dizaineris, kuriantis drabužius įvairiems mados namams, kol 1970-aisiais atidarė pirmąjį savo butiką, kurį pavadino „Jungle Jap“. Neilgai trukus jo oversized drabužiai ir neįprasti dizainai pritraukė visuomenės bei mados profesionalų dėmesį. 1983 metais Kenzo pristatė vyriškų drabužių kolekciją, o 1988-aisiais pasirodė ir pirmieji kvepalai.
Po to, kai 1993 metais pardavė savo prekės ženklą LVMH grupei, Kenzo dar 6 metus, iki kol išėjo į pensiją, buvo prie šio prekės ženklo vairo. Jo darbus tęsė tokie dizaineriai kaip Antonio Marras, Humberto Leon ir Carol Lim, o šiemet – portugalas Felipe Oliveira Baptista.